Kızlaarr 36+5 teyim normal doğum düsünüyorum yani doktorumda bi sorun olmazsa normal doğum yapabilcegimi söyledi. Dün eltim beni cok korkuttu kendisi sezeryanla doğum yapmis , bana sürekli yapabilcek misin cok zor canlı canlı dikis atiyolar orası yırtılıyo falan dedi korkuttu beni sezeryana dönmek istemiyorum ama normal doğuma cesaret edemedim acıkcası onları duyunca🙄 normal doğumda süreç nasıl ilerliyo? Dikişi uyuşturmadan mı atiyolar?