Nur1126 Mercannn su organları rahatlatıyor kasılmaları önler tansiyonu düzenler sinirleri taştırır ve bebeğe strese sokmamak için susuz kalmamak gerekli
Mercannn Nur1126 ben ilacla beraber su ısıne takıldm bol su ıcılmazse bır yan etkısımı oluyoe dıye .tesekkurler
Nur1126 Mercannn hayır canım progestan fitil alınca rahim kasılmasını engeliyor benim bildiğim su da her hamile için çok önemli erken doğum riskin olmasada o suyun içilmesi lazım
Meryempalabyk Nur1126 ben 19 mmle serkulaj oldum suan 42 progrstanı altan degil agzından alıyorum belim cok agırıyor :( hepte agırıcak heralde
NazliDK Benim de rahim agzi kisaligim var 15 mm ye kadar düşmüştü 2 haftadır aynı duruyor kisalma olmadi cok şükür. 25. Haftamda basladim bende progestan ve nidicard a 27 olduk çok şükür. Doktorum dinlenme verdi günün %80 i uzaniyorum yada uzun oturuyorum. Insallah daha da sonraki haftalari görücez 🙏 allah yardimcimiz olsun inşallah.
NazliDK Progestanin bir kısmı benimde cogu zaman çıkıyor, normal bence ilaç fazlalığını atiyor dışarı. Bence lavaboya girdikten sonra hemen ilaci kullanmaya calisma ben ilk o hatayi yaptim acıyordu. Bir sure geçip yapınca daha kolay oluyor.
Nur1126 Meryempalabyk ağızdan da alınıyor tabi benim ablamda ağızdan alırdı rahim ağzınız şuan 42 mm mi ?
Sbnmsrmn Gocmnn günde bir kere mi kullanıyorsunuz, doktorum sabah akşam demişti var mı 2 kere kullanan acaba