Dzeyy sagol kuzum allah hepimizin evlatlarını zamanında kucagına almayı nasip etsin ❤ home ofice calısıyodm zaten pazartesi doktor izne atırır zaten artık. Klasik ev işleri yapıyorm zaten bebiş sürekli uyutmak istiyor 😁2 iş yapıp yatma ihtiyacı hissediyorum inşallah zamanında gelir cnkü oldugum şehirde 35 hafta öncesi için küvez yok sadece fakultede var ona da güvenemiyorum coronadan dolayı