Ankakusu35 Hilalgc evet3 hafta takip edildi iki iğneden sonra 26.3 oldu doktor ilaca gerek görmedi bi daha
Ankakusu35 Begm29 26.3 e yükseldi üç hafta takip edildi iki kere iğne oldum doktor bu boyda kalıcak kısalsa şimdiye kısalırdı ilaca gerek yok dedi şuan 31 haftalığım
Ankakusu35 Hilalgc fitili uzun süre kullanman gerekiyodur belki ondan iğne bir kere haftalık yapılıyo ama fitil hergün sanırım
Begm29 Hilalgc aynen bana da sadece fitil iğne yok bende de bilemedim ama ins sorunsuz hallederiz fitil de zor ya