Begm29 Merhabalar güzel anneler bgn detaylı ultrasona gittim her şey güzel bebişimle ilgili şükürler olsun🙏🏻Sadece tahim ağzı 25 mm sınırda dedi doktor ve pregostron verdi doktor fitil kullanan var mi pazartesi alcam telaş yaptım
Bebislerimiz Begm29 ben bu ilacı lekelenmem geldiği icin kullanmaya başladım ginde bir tane vajinadan alıyorum
smyyezeyrek47 Begm29 ilk bebegim dusuk oldu ikinci erken dogum 3. Bu doktor ilk 3 ay kullandirdi sonra biraktim ama 2 gun once kanamam oldu bebegin esi asagi iniyomus dusuk riskim oldugu icin gunde 3 defa aliyorum uyku yapmasin diye fitil olarak aliyorum normalde icilebiliyo
UrasEgeninannesi Begm29 canım rahim ağzın kısalmış. Bu ilaç rahmin kalınlaşır bebeği daha iyi tutmasını sağlıyor. Pazartesiye kesinlikle bırakma bi an önce al başla. Allah korusun erken doğum tehdidi durumunda kalırsın ihmal etme daha da kısalmasın rahim ağzın
Yakamoz-1990 Kullanman iyi olur. Olası erken doğum risklerini kaldırır ağızdan yan etkisi çok,vajinal kullanım tavsiye ederim
Mucizemm37 Begm29 3. Aydan itibaren bende kullandım sabah akşam fitil olarak rahim ağzı kısalığı vardı ve bebeğim aşağıdaydı erken doğum olma ihtimali vardı şimdi 32 haftalık olduk progestanı bu hafta bıraktık Allaha şükür işe yaradı şuan erken doğuö beklenmiyor ve bebeğim yukarı çıktı . Telaş yapma ama ilacı biran önce başla
Begm29 Teşekkür ederim arkadaşlar baslıcam bende endişeee yaptım açıkçası geceleri fitil şeklinde yazmış bana
Hilalgc Begm29 detaylı çektirdim bende 22+1 de bende de ksialik çıktı 22 mm progestan verdi vajinadan ve dinlen iş yapma dedi 22+5 im şuan
Kubrayy Begm29 sınırda uzunluğunuz,size tavsiyem bol bol dinlenip ayakta kalmamanız ve ilacınıza bir an önce başlayıp saatinde düzenli kullanmanız ,bu şekilde daha fazla kısalmadan sona kadar giden çok insan var 😊
Hilalgc Begm29 sen gene de dinlen canım çok ayakta durma unutmuş olabilir demedi ama bu sorunda ki her hamilede dinlen iş yapma yat derler
Hilalgc Begm29 22 mm mis benimde detaylida görüldü bilmiyordum 3-4 gün önce öğrendim bende çok iş yapiyordum direk bıraktım
Ankakusu35 Begm29 benimde 27. Haftada 25 çıkmıştı iki kere iğne oldum işe yarıyo stres yapmayın dinlenin yeter
Ankakusu35 Begm29 26.3 e yükseldi üç hafta takip edildi iki kere iğne oldum doktor bu boyda kalıcak kısalsa şimdiye kısalırdı ilaca gerek yok dedi şuan 31 haftalığım