Fpc02- Mdelaaal biraz yemekten zararı olacağımı düşünmüyorum yanı 27 haftadayım şuanda kadar 5-6 kere az olmak üzere tükettim ben.
Marazin_annesi Mdelaaal ben yiyorum vallaha adiyoremden bol nar ekşili 😋😋 Ne olcakki hiç bişe olmaz ye ye 🤭
theAna Etli olursa zararlı diye biliyorum. Benim de canım çekmişti geçen yedim. Bir sorun olacağını sanmıyorum 👍🏻
feamtrmea Mdelaaal geçen hafta yedim eşime bidaha alma sakın ben doğurana kadar dedim midem hassas çok fena mide yanması yaşadım 😫
Merve8494 Daha 8 haftaligiz ama ilk aserdigim ve yemeklere duyamadığım şey çiğ köfte suanlik bende bise olmadi doktora gittiğimde bende sorayim şimdiye kadar 3 4 kere yedim vaĺla
Homeless20 Mdelaaal ye bencede etsiz çiğköfte den bişey olmaz. Herşeyden ye az az ye ben bu kafadayım valla
Kuzeycenkmoms Ben kendim yapıyorum hem pratik lezzetli ve disardakilerden çok daha sağlıklı oluyor.en azından temiz olduğunu , içinde ne olduğunu bilmek yetiyor.evde deneyin bence 👍
Hulya_ Mdelaaal Ben canım çektikçe yedim çok severim☺️ Etsiz olduğu sürece aşırıya kaçmadan yiyebilirsiniz bence ☺️
Hulya_ Mdelaaal Biz oses ve komagene markalarından alıyoruz onlar etsiz canım bulunduğun yerde varsa alabilirsin☺️
Buketcaliskan35 Bende az da olsa etsiz olanından yedim ara ara . Zaten hafta itibari ile de yiyebilirsiniz 😍