Ceylan35 ben de 24 saat çekip 1cmde kaldım sezeryan istedim böyle suni ile kolay doğuranları okudukça üzülüyorum benim neden olmadı biraz daha dayansaydım olur muydu diye kendimi yiyorum ama bir taraftan da sezeryan tam bir mucize iyi ki varmış diyorum