Fulyazorlu30 bende 30+6 oldum düm gittiğimde 2050 kilo olmuş dedi 42 cm 2 hafta ileride gelişimi şekerim var insilün ve diyet yapıyorum ama doktor gelişimi ilerde dedi şekeri kontrol altına aldık sayılır ama saglıklı beslenilirse bebek kilo alıyor yazanlara bilgi olsun benim 3 ana yemek 3 ara öğünüm var ara öğünlerde süt meyve ve ceviz yiyorum sabhları yumurta