Kızlar doktordan az önce çıktım bebeğim bayabi kilolu inanamıorum hala😀😀Doktorda şoktaydı heralde fazla kilo aldırıcı şeyler yiyorum birde 1 ayda 3 bucuk kilo çok dedi bunun hepsi yap değil çok ödem oluşmuş dedi sanırım tuzdan dedi ve artık herşeyim tuzsuz yicem yandım😳😳