Mavi1 Reçetede yazmaz ki🙂Bununla alakalı burada sayısız forum açıldı.Acaba biliyor musunuz diye yorumlarınızıda tek tek okudum ama bilmediğinizi anladım ona istinaden uyarmak istedim.Bazı eczacı ve doktorlarda bunu teyit ediyor.Onun yerine decavit tercih ediyoruz aynı görev sadece ismi farklı.