Asli0302 Nur1991__ progestan fitil şeklinde kullandm ama düzenli değil bi gün kullandıysam 3-4 gün kullanmadm mesela iğne de 1 doz yaptırdım baya ağrısı oldu onu da kullanmadım kesede bebekte sorun yok dedikleri için rahattm sanırım biraz 😌