Merhabalar arkadaşlar ,9.haftamda kahverengi gelen lekelenme 10.hafta çok şiddetli bir şekilde parlak kana dönmüştü her ikisinde de dr a gittim çok şükür birşey yoktu ,doktorum iğne ve ilaç verdi 13.haftada hem ilaçlarım bitti hem kanama derken dün 15.haftaya girerken tekrardan kahve leke geldi :(doktorum en son 17.haftada gel demişti rahmin yapısını anlatmıştı o zaman ;rahim toplar kanı birikincede parça parça atar korkma çokta takma yine olabilir demişti bu yüzden şiddetli olana kadar gitmesem diye düşünüyorum ama çokta endişeliyim :(umarım herşey yolundadır…başına bu şekilde gelen anne adaylarımız var mı?