Eğer şeker çıkmazsa korkmayın bizim ki de 5 hafta ilerden gidiyordu gelişimi 33 haftalıkken 38 le uyumluydu iri bebek olacak bizimki son haftalara doğru yavaşladı aradaki farkı 2 haftaya düşürdü hep erken doğar diye bekledik ama hala doğmadı da son 5 gün ama bakalım