Zeyno-Ezel canım bence bu saatten sonra düşük olmaz neden hala ilaca başlatmamış onu anlamadım ben.benimki bayağı yüksek ilk öğrendiğimde 16ydı şimdi 21 haftalığız 6 ya düşmüş.ama mgları yükselttik devam edicem ilaç kullanmaya.inşallah düzelir.sıkıntı yaşamayız ya