Merhaba anneler , geçen gün hastaneye gittim doktorun tsh ımın yüksek olduğunu söyledi ve hemen dahiliyeye yönlendirdi . Dahiliye doktoru 3 hafta sonra gene gel böyle olursa ilaç yazacam dedi . Bende sordum tiroidin yüksek olması durumunda ne gibi sorun olur diye ,düşük yaparsın dedi . O günden beri aklımdan çıkmıyor. Sürekli gözlerim doluyor . İlk çocuğum ve 21 haftalık . Bu durumu yaşayan tedavi olan veya bilgisi olan var mı ?