Mucizemmbenim Ysmn_11 cnm kasık ağrın var mı? Ben kasık ağrısından yürüyemıyrm nerdeyee ayaga kalktgm zmn sanki bir yerım kopcak gıbi oluyor iğne bu kadar etkı yapar mı
Ysmn_11 Mucizemmbenim canım iğnenin ikinci günü kasık ağrım oldu ama ben uzanmştm hep istirahat ettim yine de ağrıyı hissettim durulamayacak kadar değildi
Ysmn_11 Mucizemmbenim cumartesi iğne olmuştum bir kez ağrı yaşadım onun dışında hiç bişi yok normale döndüm ovulasyonuda bıraktım bu ay da olmazsa rahim filmi olck çünkü
Mucizemmbenim Ysmn_11 ayağa kalktıgımda karın etim kopcak gıbı oldu bana 😞insallh ıkımız de hayırlı haberler alırız🤲
TunarinAnnesi Mucizemmbenim Merhaba canm Bat 10 gün 10 mm yumurta var 3 tane azmi? Acaba ?? dr 14 mm olmali dedi (( büyümesi için ne yiye bilirim ?
Mucizemmbenim TunarinAnnesi cnm folık asit kullan cevız fındık badem bunlarda ye prolaktın yüksek degılse incir kurusu ye havuc ıyı gelıyr dıyorlardı. ben bır de az da olsa günlük 1 -2 km yürüdüüm . Merak etme büyürler geç büyüse de o zamana ayarlar doktor çatlatma iğnesini
TunarinAnnesi Tugce1803 Tuğçe Nasılsın canm adetin 10 günü 3 tane 10 mm yumurta var iyimi sence ? Günüme göre azmi ? Büyütmek için evde ne yapa bilirim ilaçtan ek olarak şuan Femara bitdi Estrofem ve insülin ilaci kullanıyırum birde folik acit
Tugce1803 TunarinAnnesi İyiyim canım saol. Evet güne göre düşük daha yüksek olması gerekirdi. Prolaktim sorunu toksa incir yiyebilirsin, havuç da yiyebilirsin
TunarinAnnesi Mucizemmbenim İnşAllah kuzum dediklerini yapcam ❤️🙏Allah razı olsun senden umut oldun bana
TunarinAnnesi Tugce1803 menapur iğne vurul dedi doktor 10 gün geçmi iğne için sence kararsiz kaldım 😔