Ysmn_11 3 ay klomen kullandım. Yumurtam en fazla 16 mm oluyormuş doktor öyle söylemişti. Kan, idrar , rahim içi sıvısı bir sürü test yaptırdım, olmadı. Hayıt otu, çakşır kökü suyu, soğan kürü yaptım, olmadı. 6. Doktora muayene oldum hsg çekelim dedi. Çekti temiz çıktı. Eşim de tahlil vs temiz çıktı. Ama Allah ım vermiyordu. Aşılama yaptıracağımız sırada corona girdi bu sefer de araya. En son ovülasyon testi kullandım. 2. ay hamile kaldım. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Allah ım sağlıkla ve hayırlısı ile evladımızı kucağımıza almayı nasip etsin. İsteyen herkesin de kucağını doldursun inşallah 🤲🏻🤲🏻