Aysealty Seyma0 sadece kafeinsiz olmasını söylemen yeterli canım tadındada cok büyük bi fark yok ben kahve manyagıyım günde 4-5tane içerdim kesmesede baya işe yaradı☺
Elcnerdgn Bende haftada bi kaç kez içiyorum kafeinsiz ve sütünü laktozsuz süt olmasını tercih ediyorum. Ben doktoruma sordum bu şekilde içtiğimi çok doğru bi tercih dedi laktozsuz süt içmen de iyi dedi en azından süt gaz yapmaz daha rahat edersin dedi.
Esesli Ben yazın Coffee Frappuccino seviyorum 95 mg kafein içeriyormuş. Kışın White Mocha oda 175 mg. Ama zaten çok sık içmem. 2-3 haftada bir. Hergün kahve tüketen biri değilim