Seyma0 Bir latte de kafein oranı 200 mg civarı internetten öğrendiğim kadarıyla. Bir hamilenin de günde bundan fazla kafein almaması gerekiyor. Normalde her gün starbucks’tan kahve içerdim, ama şu an her gün değil haftada bir kez içiyorum. Evde bazen de Türk kahvesi yapıyorum. Yanii haftada 2-3 kez kahve içiyorum. Eskisi kadar canım da istemiyor. Bulantım olduğu dönemlerde kahve kokusu bulantımı artırıyordu, yeni yeni içmeye başladım.