Oznrasl Muradiye bende 40+1 oldum bendede hiç birşey yok 😊😊 eğer bu haftada olmazsa doktor çarşamba yatisini yapacağız dedi
Muradiye Oznrasl Suni sancımi verecek ilk bugun bizmde kontrolde olmazsa carsamba yatış verdi suni sancı inşallah kendi sancımızla dogururuz😃🤗
Oznrasl Muradiye evet ilk suni şancı dedi ardına eğer olmazsa sezeryan Allah ’tan boyum da uzun birde diyorlar ki boyu uzun olan insan her zaman normal doğumu daha kolay yapar alakası yokmuş bence hiç açılma yok bebek büyüyor icimde 41 girecegiz
MinikKoala Muradiye 42 haftayıda geçerken doğurdum ilk bebegimiiii çokta şey yapmamak lazım tam bir koala gibi yapılmıştı annesine 2 yaşında hala yapışık ikiz gibiyiz hep kucağımda uyur 🤣🙈
Seter Defffnee çok güzel açılmış dua okunduktan sonra bir bardakta içtim sabah suyundan açılma var mı bilmiyorum ama sanciyi birazdan nstde öğrenirim hissettiğim bişey yok
Seter Defffnee valla sıfır sancı dedi ne yazık ki 40+0 olduk bugün pazartesi sezeryana karar verdik bebeğin baş ölçümü üst sınırda daha fazla büyürse zaten riskli olur dedi benimde beklemeye tahammülüm yok gününü doldurdu içime sine sine arrk hayırlısı
Muradiye Beyzanur20 Bncde ne kadar düşüncesiz insanlar var her hamilelik farklıdır ve herseyın bi zorlugu var sonucta