Yatış verdi ama bana sadece eziyet ettiler asistanların elinde harap oluyordum imza atıp öyle çıkmıştım ağrı geldikçe iğne vurdular sonrada bidaha ağrım olsada acilmam olmadı sürekli sirkeli su falan kullanıyorum doktor enfeksiyon kapmamam için sirkeli su önerdi