Ysrr hayır canım benim ilk doğumum da normal Di, açılma 2.5 cm kadar önceki haftalardan vardı ama sancı yoktu. Her ihtimale karşı su falan vermediler bana ters giderse sezaryen e alacaklardı. Bebek zayıf, sancı yok vs diye sürekli nst ile takip ediliyordum çok şükür sorun çıkmadı, sancı başladı kalp atışı normaldi kolay bir doğum oldu.