Arkadaşlar 36+4 haftalık hamileyim Bugün muayene oldum ama bebeğim 34. Haftaya uyumlu 34 de gelişimi durmuş Karın çevresini falan ölçtü gerideymiş yani nst de bebegin hareketleri gayet iyi eğer böyle giderse hemen doguma almamız gerek dedi şimdi pazartesiyi bekliyoruz bakalım dua edin daha önce böyle olan varmı