Minigimm2020 ben hic ne bel agrisi yasadim.ne bas ağrısı. Doğum yapmadan 2 hafta önce bi tanidigimiz geldi ay sakin bak yaptirma ben yaptirdim iste belim cok agridi dedi ben insanların yorumlarından korktum hep ama cok şükür hicbirsey yasamadim.. her insan farklidir canım güzel düşünelim guzel olsun