SelcanSerkanKuzey canim ben 11 gun once epiduralle yaptım ve bidaha cocugum olursa bidaha ayni şekilde yaparimm cokkk memnunnnn kaldımm.. bebeğim 40 haftasini geçmişti ve her 3 gunde bir nstye baglanmak icin hastaneye kontrole gidiyordum 0 sancim vardı hep eve geri donuyordum doktorum pazartesi gunu tektar gel demisti ve ben yine gidicem kesin sancim cikmicak eve donucem diye dusunuyordum cunku ne yaptiysam bebiş gelmek istemedi. 41+1 de sabah kontröl icin uyandim hazirlandim hastaneye giderken belimden karnıma vuran bi agrim oluşmaya başladı ilk aldırış etmedim çünkü 34 uncu haftamdan beri hep yalancı sancim vardi ama agri belimden vurup gelip gidiyordu ve dakika tutmaya basladim 5 dk da bir geliyordu ahaa dedim bu gercek sanci bu sefer.. hastaneye gittim nst ye baglandim alttan bakti doktorum 2 cm acilmam vardi evime geldim. Eve geldigimde saatt 1 bucuk felandi evimi temizledim, bulasiklari yikadim, camasir o bu derken annem ,ablam geldi oturduk yemek yedik aksam 9 oldu. Saat 10 da sancilarim bi tık artmıştı 3 dk da bir geliyordu annem cok pimpiriklidir evde dogurucak bu ambulans cagiralim felan dedi bende gitmek istemiyordum hemen hastaneye 10 dk daha durun gidicem diye saat 12 ye kadar oyaladim herkesi.. yemek yedim doydum simdi araya bilirsiniz dedim 12 gibi ambulans geldi hastaneye gittim altan baktilar 5 cm acilmam vardi ama ne nişanim gelmisti nede suyum.. 1 saat o sekilde durdum 3 dk da bir sancim geliyordu sancim vurdugunda eşim bebek yagiyla belimi ovuyordu bende eğilip kalkiyordum 1 saat gecti doktorum alttan muane etti o sira bacaklarimdan sicakk bisiler akti işedimmi ben demeye başladım ve doktorum suyumu patladığını söyledi ve o an ahaa asıl simdi başlıyor hersey dedim. Suyumdan sonra sancılarım siddetlendi sancı vurdugunda odamdski tezgaha tutunup yere egiliyordum eşim belimi ovuyordu. Pilates topunu istedim sancim geldiginde topa oturuyordum eşim hep belimi ovuyordu. 1 saat geçti boyle aciklik bakildi ben 8 cm felan bekliyordum ve sonuc 6 cm. Neeeee dedimm nasil 6 cm Allahim ben nasil dayanicam dedim ve doktorum epiduralden bahsetti ve ben direk hayirrr dedim.. çünkü inssnlar epidural hakkinda olumlu şeyler konusmuyordu.. Sakin yaptırma hatta videosuna bak ki kork nasil yapılıyor o yuzden yaptirma bak diyorlardi.. doktorum neden diye sordu insanlar boyle diyor dedim istemiyorum dedim ve doktorum yok oyle birşey ben bile kendi dogumumda yaptirdim dedi ve ben yine burnumun dikine giderek hayir dedim doktorum da tamam dedi gitti ve odada sanci cekmeye devam ettim. Artik dayanamiyordum cok kotu olmuştum gozlerimden yaşlar akiyordu viyanada sezeryan yasak zorunlu birsey olmadigi surece yapilmiyor yapilsaydi o an yaptirirdim galiba.. dayanamiyorum ben git doktoru cagir yapsinlar epidural dedim.. eşim doktoru cagirdi anestesi uzmanı geldi yapan kişi cokkkk önemli bu arada. Yaptiklarini inan hiccc hissetmedim canim hic acımadı ve sancim cok şükür gitti. O kadar uykum vardı ki uyumuşum artik ve 1 saat sonra popomun agrisina uyandim ve doktoruma agrim var benim dedim neren agriyor diye sordu popomun agridigini söyledim. Popomda sanki bir baskı vardi ve eşime popomu ovurdum hep cok iyi geldi. Popom agriyor diyince doktorum hemen alttan bakti ve 10 cmm olmuş dedi. Yarim ssat sonra doğumum basladi ve kizimi şıpp diye dogurdum cokk rahatti gerçekten. Dogumdan sonra doktorum bak nasil guzel geçti onun bunun lafina inanma dedi.. ne bel agrisi cektim, ne bas agrisi hic birsey olmamis gibi kalktim yürüdüm yatagima yattim