Eozknc Serenpekuz072 canım açıkçası benim sigortam karşıladığı için 15 lira katkı payı harici bi ücret ödemiyorum. Ram olarak Ne kadar olduğunu da hiç bilmiyorum ama muayeneleri bildiğim kadarıyla 300-400 değişiyor. Doktordan doktora da fark ediyor.
Serenpekuz072 Su-mbul ben de onunla yola devam etmeye karar verdim demek ki iyi yapmışım herkes çok memnun. Sezeryan istiyorum normalden korkuyorum dedim zorla sana yaptırmam o zaman diyor 😂
Nihatmerve Bende bulent beye gidiyorum gercekten muthis bi doktor arkadasim da gebelik takibini ve dogumunu bulent hocada yaptirmisti cok memnundu😊