O kendine hastane diyen yerden hızla uzaklaşın. Gebelik testimi yaptım, Ankarada misafirdim, en yakın hastane oydu. Gittim, ve hayatımda böyle ilgisiz, resmen dalga geçen, ukala çalışanlar görmedim. Düşünün karnıma jel süren sekreter dalga geçen bir tavırla, karnına kaş göz çizdim dedi, bebek heyecanıyla önce anlamadım. Çıkınca hatırladım. Doktora herşey yolundamı dedim. Şimdilik bilemeyiz, düşecekmi, gelişecekmi dedi🙇🏻♀️ Bir doktor motive eder bu bildiğin moralimi bozdu. Asla tavsiye etmem. Medisis de ulviya hanıma gittim, tavsiye ederim.