Zelihatice Allah analı babalı büyütsün canım masallah benim sorum farklı benim oglum var simdi nasipse kızım olcak. Kız ve 2 inci dogum daha zor diyorlar alakası var mı sizce ya. İkinci mantık olarak daha kolay olmalı dmi oglumda hic birsey anlamadım tıpkı siz gibi gittim dogurdum geldim cok guzeldi