Tam 5 gündür bu güzel doğum hikayemi paylaşmak için sabırsızlanıyordum en sonunda fırsat bulabildim 38+5 olmustum 1 hafta önce kontrole gitmiştim herşey yolunda açılma sancı hiç bişey yok dedi cumartesi gecesi evin bütün işlerini bitirmiştim pazar gezmeye giderim diyordum 🤣 sabah 9 da uyandım hafif bi agrım var çok hafif sonra geri uyudum 10 da kalktım bidaha agrım var doktoruma mesaj attım agrım var çok aşırı değil normal ama agrım var diye doktorumda hastaneye git ebeler seni muayene etsin haberleşelim dedi ben kalktım duş aldım kuaföre gittim ordan bide tek basıma sadece cüzdanımla hastaneye gittim saat 12 olmustu agrım hiç yok diyebilirim ebe muayene etti 8 cm açıklıkl var doğum başlamış 😂 hemen doktoruma haber verdim 10 dakika içinde geldi serum yeni takıldı doktorum suyumu patlattı çatalda 12.30 da iki ıkınmada doğdu eşim ve kızım evdeydi bende omları doğduktan sonra görüntülü aradım daha çataldan inmeden doğum yaptım gel diye 😂 Doğum kolaylaşsın diye hiç bişey yapmadm sadece hurma yedimm som hafta ve namazı hiç bırakmadım