Nesli20 Tubau bende 35 haftadayim ayni sekilde bi tarafta topaklaniyor nst de bisey cikmadi bende ayni seyi dusunuyorum neden boyle oluyor 😁
Ilayda12345 Ben 33+4ken hastaneye gitmiştim kilosu 2800 dedi doktor ben çok şaşırdım önde sandım ama doktor bana önde gidiyor felan demedi gayet sağlıklı dedi 🤷🏻♀️
Tubau Nesli20 bazıları etkiler bazıları etkilemez diyo bende bilemedim ama kilosu gelişimi iyiyse 40-41 beklemesin gelsinler 🙈
1Vera_ Zehra2604 canım o adet ağrısı kaçıncı haftadan beri oluyor? 29+6yım bende de var hergün bir kaç kez oluyor mutlaka normal mi acaba?
koseoglu-elif33 Tubau 33haftalığım bnde kuzum aynısını bnde yaşıyorum o batmalar ağrılar felan bndede var doktor olur öylr kasılmalar kanaman suyun gelmediği sürece bşy olmaz dedi bnmde bebeğim çk toparlanıp geriliyor
Marysa Tubau ama yine de 37 38 i görmesi gerekiyor.. 36 da arkadaşımın 3 kg doğdu 5 gün küvözde kaldı ☹️ Çok kalmadı bi sıkıntı yoktu ama yine de inşallah sağlıklı Doğum ve eve birlikte gitmeyi nasip etsin Allah🥰🙏