Tubau 36+6 oldum bende bebeğimde 2 hafta önden gidiyor ağrılarım var adet ağrısı gibi belime ve kasıklarıma vuruyor alt kısımlardada iğne batması gibi ağrı hissediyorum doktorum normal doğuöa hazırlık yapıyor vücudun dedi doğuö egzeriszleri yürüyüş ve bol harekete devam ediyorum doktorum 40. Haftayı beklemeden gelse bebek daha iyi olur dedi insallah 2 haftaya doğururum😄