İkiz bebeklere hamileyim ilk başta tek yumurta ikizi olduğunu söyledi doktor özele gttim oda çift yumurta ikizi olduğunu söyledi bugün devlette randevum vardı tekrar doktora sordum çift yumurta ikizi olmadığını tek olduklarını söyledi her neyse ama biri bı hafta önden birisi geriden geliyor dedi sıkıntı olabileceğini tek yumurta ikizlerinde bir sürü sorun çıktığını karnında bile ölen olduğunu kimisinin gelişimi iyi olmadığını böbreklerde kafada sorunlar çıktığını söyledi aynı yerden beslendikleri için kan çalma gibi seyler oluyomus galiba o kadar çok üzüldüm ki bizi konya meram tıp peronatolojiye sevk etti karamandan oraya gönderdi direk oraya gittik bebeklerimin orda tek yumurta ikizi olduğunu söylediler ama genelde riskli oluyomus galiba haftalarınin uyumlu olduğunu şimdilik bı sorun olmadığını ama iki hftaya bı kontrole gtmemizi dediler 16 hftalikken karından animinyom sıvısı alınıp down sendromlu olup olmadıklarına bakarlarmis bugün o kadar moralim bozuldu ki çok kötüydum tek yumurta ikizi olup bebekleri iyi olan yokmu allh aşkına çok korkuyorum herşey rabbimden ama aynı yerden beslendikleri için kötü bı durumda İstanbul’a sevk yapıp orada işlem yapiyolarms gerçekten kafam durdu bilmiyorum ne dediklerini anlamadım yarın tekrar Konya’ya gdecegiz oradaki doktor bkacakmis birde böle olan varmı lütfen yazarmisinz huzurum kaçtı ağlarken bı hos oldum eşimde çok korktu çok üzüldük yani bna tek yumurta ikizleri nin iyi olmadığını söylüyorlar birde