Bende kabin boy valize sığarız demiştim ama ne mümkün fazla kalabalık eşya ile gitmek istemedim, birde dönüşte onların temizliği var çünkü hastane ortamından pis pis getiricem,ama mecburen daha büyük boy birşey gerekiyor anladım ki 😕 benim doktorum 1 gece kalmalı seçiyor ilk Doğumumda da 1 gün kalmıştım