dilek1 ben 36. Haftada hazırladım
Bebek için 2 adet yeni doğan takımı (doğduktan sonra giyeceği)
Bi de çıkarken giyeceği
Olurda bişey olur diye 1 takımda ayrı koydum.
İnce battaniyesi, çorap, eldiven, şapkası,
Kendim içinde,
Lohusa sabahlığım, (elbise ve alt üst takım)
Terlik takımım
Atlet, emzirme sütyeni, alt iç çamaşır,
Göğüs pedi, göğüs ucu kremi
*Hastane çıkışında giyeceğim rahat elbisem ve ayakkabılarım.
Bunların dışında hastane Doğum çantası hediye ettiği için bebek için kullanılacak şeyler var(pişik kremi, bezi v.s) ekstra ya da fazla bişey almama gerek kalmadı.