neslihan0558 Merhaba, şu an tatildeyim havuza girdim doktorum girebilirsin ama ıslak kalmayacaksın demişti dediği gibi de yaptım ama benden bir süre sonra koyu renkte kan geldi . 6 haftalık hamileyim bu arada
Tugce1803 neslihan0558 O zaman girme bi daha doktora görün hemen. Enfeksiyon olabilir, düşük riskin olabilir. Gebelikte havuz önerilmez.
Busraveminisi1 neslihan0558 daha 6 haftalık yenisin canım yerleşme kanaması da olabilir evham yapma ama bir süre de girme bir takip et bakalım devamı olacak mı
nil_sugra neslihan0558 canım benim havuz asla tavsiye edilmiyor senin doktorun sana nasıl izin verdi? Denize girebilirsin ama.
Duygukc neslihan0558 eğer doktorun sana havuza gir dediyse gerçekten iyi bir doktor olduğunu sanmıyorum klorlu herkesin girdiği suya bi hamile girmemeli benimde doktorum denize girebilirsin ama havuza girme dedi nerde okuduysamda havuz sakıncalı denize girilebilir yazıyor deniyor koyu kan içinde korkma canım daha yeni hamilesin yerleşme kanaması olabilir dikakt et kendine birkaçkeDaha gelirse doktorunla görüş bence mutlaka
neslihan0558 nil_sugra denize girecektim aslında çok soğuktu sonra vazgeçtim . Normalde aklımda yoktu keşke girmeseydim . Yedi bitirdi beni pişmanlık. Aksi gibi bilmediğimiz bi yerdeyiz doktora gidelim desem
Kubrararr Ben geçen hafta havuza girmiştim dikkat ederek ama seninki gibi bir sıkıntım olmadı dünde kontrole gittim herşey normaldi, arkadaşın dediği gibi doktorunla görüş bencede canım
neslihan0558 Kubrararr doktor da ıslak kalmaman gerek girdikten sonra hemen değiştir dedi dediği gibi yaptım ama bilmiyorum 🥺
nil_sugra neslihan0558 korkma bu kadar olan olmuş. Ayrıca bu muhtemelen yerleşme kanamasıdır. Kırmızı olmadığı sürece korkmayın derler. Panik yapıp kendine strese sokarsan daha kötü unutma
Busraveminisi1 neslihan0558 doğrudur canım o pek belli olmuyor benimde ilk 7. Haftada bir kere olmuştu doktorum progestan düşük önleyiciye başlattı şuan 14+2 yim sende doktoruna danış öncelikle gözlem altında olunmasında fayda var biz ne desek olmaz
Elmaveannesi neslihan0558 bende denize havuza girdim cok sukur bi sıkıntı olmadi ama benim 16 haftalik falandi.. mutlaka doktora gorun derim
mermaid-nm neslihan0558 aslında bir doktora gitseniz eğer yapılacak bir şey varsa erkenden yapmak iyi olur kadın doğumu olan bir hastane yeterli ultrasonda baksalar dahi içiniz rahat eder
ecembugra53 neslihan0558 canım ben girdim ama benim bebeğim büyümüş doktoruma sordum denize girdim sorun olmadı ama bana cok deniz de kalma mikrop kapma dedi canım 😊 sende dikkat et doktoruna sor bence
cagla24 neslihan0558 bende girdim hatta daha az önce geldim 26+6 günlüğüm ben bi sıkıntı olmadı ama sen doktoruna bi görün istersen
Elifozmen33 25 haftaligim denize gir dedi doktor ama ic camasirin islak kalmasin dedi ama kan gelmiş daga yeni yerlesiyor sizinki bir gorun derim cnm umarim birsey yoktur dikkat et kendine