cnsss bende de şuan aynı problem var. Augmentin kullanıyorum. Şuan 10.tableti içtim ama hala bana mısın demiyo tüm ağzımı söküyolar sanki kulağıma boğazıma vuruyo. Acaba 14 tabletide bitirdiğimde geçicek mi? Veya antibiyotiğin etki etmemesi gibi bi durum olabilir mi?