Dilos1645 bende de olmuştu buraya da yazmıştım hatta.Yüzde yüz nar suyu ile günde 6-7 defa (nar auyu yutulmayacak çalkalamadan sonra) çalkaladım tükürdüm.Saraçoğlunda dinlemiştik.2 güne tüm apse söküldü tekrar dişçiye gittim,hatta kadın doğumcudan izin belgesi de almıştım antibiotik ve işlemler için.Apseniz yok kaybolmuş ilaca gerek yok dedi,şaşırdı.Atlattık Elhamdullilah