Bugün bende doktor kontrolünde öğrendim. Başından beri hep normal doğum pozisyonundaydi kızım. 34.hafta bitti şimdi ters dönmüş makat geliş olmuş. Ne olacağı hiç belli olmuyor ben dönmüş diye gayet rahattım şimdi son 2 hafta kala tedirgin oldum. 36ya kadar yolu var dönerse senindir dönmezse gün alırsın dedi doktorum 🤷♀️ Ne olacağı belli olmuyor kapalı bi kutu. Rabbim bilir. Inşallah benimki de eski haline döner. 🙏🙏