Nur-61 çok zor Allah düşmanımın başına vermesin, verenlere de başa çıkma gücü versin🙏🏻 Kimse kendini senin yerine koyup tavsiyede bulunamaz bi kere. Bu kesin. Kalbinin acısını tahmin bile edemem. Ama yorumlardan okuduğum kadarıyla herkesin düşüncesi gebeliğine devam etmen yönünde. Ben bu tavsiyenin de çok yerinde olduğunu düşünmüyorum. Bu tarz şeylerde doktorlar gebeliği sonlandırmanın, -bu bebek doğmasın cümlesini ‘yaşamla bağdaşmayan’ anomaliler söz konusu ise yapıyor. Bu çok önemli bi kıstas. Yaşamla bağdaşmayan bir anomali eğer bebeğin dünyaya geldiğinde ciğerlerinde tüple, beyninde şantla, solunum makinasına bağlı yaşamasıysa eğer bence üzerinde düşünülmesi gereken bi karar. Çünkü bebeğinin o vaziyette görmek de çok kalp kırıcı olacaktır. Kimse bu şekilde dünyaya gelmek istemez, kimse böyle bir bebeği olmasını istemez. Herşey Allahtan evet, ama dünyanın düzenini biz bozuyoruz, doğayı biz tahrip ediyoruz. Bu anomalilerin oluşmasında ben insanlığın kabahati olduğunu düşünüyorum. Bence kulak vermen gereken kalbin ve doktorların. Her iki karar da çok zor ama ben diğerleri kadar kolayca gebeliğini sonlandırma diyemiyorum. Allah senin için her yolu kolaylaştırsın🙏🏻 Kalbinin ağırlığını hafifletsin🙏🏻