Aslim22 yine bir düzeltme yapacagım bu tarz cocukalra direk bakım parası cıkıyor anneye. oda 1100 lira civarı aylık, ayrıca 2 yasından sonra bez yardımı alıyorlar bezler ücretsiz.Agızdan beslenme yoksa hemen bir raporla mama verilir. Direk saglık ocagına yazdırılır.
Fizik tedavi derseniz senede 30 gün bütün hastanelerde ancak üniversite hastanelrride (ki ben özel üni hastanesi tercih ederim) 90 seans ücretsiz fizik tedavi hakları var senelik.
Buna ek rehabilitasyon merkezlerimde devlet direk ödemelerini yapar haftada 2 seans ücretsiz rehab larda fizik tedavi alabilirler serviste ücretsiz.
18 yasından sonra 2022 maasına baglanırlar 3 aydan 3 aya maaş alırlar.
E kpss ile engellerine göre bir pozisyonda kolay atanırlar 10 yıl gibi bir sürede emekli olurlar. Ve bütün bunları devlet hepsine veriyor bu devirde engelli bireyler cok iyi şartlardalar cok şükür.