Üzülme annesi senin biraz geç olmuş bunu öğrenmen 32 haftama kadar herşey güzeldi haftasıyla uyumluydu hatta bazen bazı ölçüleri 1 hafta öndeydi 34 haftada gittiğimde başladı herşey sonrası can sıkıcı her hafta kontrole gittim yememe içmeme çok dikkat ettim baş çevresi ve bacak boyu haftasına göre baya geri benimde a kilo aldı az da olsa her hafta büyümeye devam etti 39+2 olduk yarın sezeryanim var.. çokta az deil kilosu seninkininde sağlıcakla al bebeğini insallah.