Aselalmila oncelikle hic stres yapma canim sakin ol, ne gelirse Allahtan rabbim saglicakla kavustursun bebeginle seni. Sagsalim kucagina al insallah. 19 gun once acil sezaryenle dogum yaptim ben de. 30.haftada 2 hafta geriden geldigi tespit edilmisti, 34.haftada gerileme 3 haftaya cikinca ciger gelistirici yapildi erken dogum riski olabilir diye, 36.hafada suyu azalmaya baslamisti ve yeterince buyumuyodu bebek, 37+2de artik gelisimi durmus sezaryenle alalim isterseniz bi hafta daha bekleyelim cigerleri tam gelissin dedi doktor. Ama riske atariz dedi. Ben goze alir miyim yavrum iyi saglikli olsun da yeter ki dedim sezaryenke dogum yaptim. 34 haftayla uyumlu 47 cm 2220 gram dogdu kizim. Doktor bi 10 gun kuvozde kalir dedi ama ben cok dua ettim ve hic kalacagina ihtimal vermedim. Kuvoze goturduler. Bi saat sonra geri getirdiler. Masallah kizim cok guclu sukur. Her gelen doktor bu cok kucuk neden kuvozde degil dedi. Korkacak bisey yok hic. Ben kendimi en kotuye hazirlamistim ne gelirse Allahtan diye girdim o ameliyata, hic sesini duyacagjmi dusunmuyodum. Bel fitigim oldugu halde belden uyusma istedim belki sesini duyarim diye. Ameliyattan da cok korkuyodum. Ama cikardiklari o an dunyalara bedeldi. Cektigim tum skntilara degdi. Icimden biseyler koptu sanki yuregim akti boyle bi ses boyle bi duygu yok dunyada. Dogduktan sonra saatlerce titredim kendimi nasi kastiysam. Hem agladim hem sukrettim. Sonraki 10 gun cok zordu hala agrilarim bitmedi. Ama degdi yavrum icin ♥️ Hic korkma hayirlisiyla bebegini sagsalim kucagina alicaksin. 500 gram dogup yasayan bebekler var. Guclu ol bebegine sakla enerjini, emzirirken bolca dua ettim bak sana 🥰 insallah cabucak gececek ask yasamaya basliycaksiniz