Hazal2020 evet baya enfeksionunuz vardir.Kaşinma falan varmi?ped kullanma .Temiz parça kullan.Ütü çek kullan.bide her islak olunca değiştir.Içeriģi Temiz olan kara sabunla iç çamaşirinizi vajinal bolgenizi yikayin kurulayin.fitil vermişse fitil kullanin.krem vermişse krem kullanin.Mantar da vardir belkide.Ama bol su içmeyi ihmal etmeyjn.muhtemel sari yesil akintiniz da vardir.Bòbreklerinizdede soģuklama olmasi gostericisidir doktorunuz sizin icin hem bobrek hemde enfeksion icin antibiotik yda hap vermişse ihmal etmeyin.kabul edin.yikayin sık sık kendinizi.geçer inşallah.ben hamilelikde baya azoyet cektim.doģumdan sonra oldu bitti