Herkese merhabalar en son 24+5 de gittim muayeneye seker yüklemesi ben kusunca kahvalti ettirip baktilar , kan degerlerim gayet guzeldi . Fakat idrarda lokosit 86 cikmisti doktorum yogun iltihap var dedi bir seferlik toz ve 7 gunluk antibiyotik verdi kullandim bitti muayenem haftaya cuma idrar tahlili isticekmi cok merak ediyorum birde insallah problem kalmamıştır elimde geldigince bol su icmeye calisiyorum , fazla cisimi bekletmemeye calisiyorum birde her wcde istisnasiz gunluk pedimi değiştiriyorum korunmak.icin baska yontem varmi