Bende bu gün 38 haftalık oldum.bnde yarın öğleden sonra kontrole gidicem.ama alttan muayeneden korkmuyorum....tabi öncesi var sizi güldüreyim hanımlar☺Ben ilk doğumumu 19 yaşında yaptım başıma ne geleceğini 🤔bilmiyorum.sancım oldu hastaneye gittik Çatala oturdum tabi ben korkudan öldüm.tabi ne yapacağını da söylemiyor tam muayene sırasında ben bir çığlık attım ama anlatamam.benimle gelenler Doğum başladı filan sandı.tabi Doğum yapmamıştım yakancı sancıydı 1 hafta geçtikten sonra konu açıldı bende dedimki aslında hiç acımadı😀😂hepsi bana güldü niye öle çığlık attın dedi😂Bnde dedim başıma ne gele eğini bilmediğim için☺Onun için korkulacak bişi yok