Ozgeliz yaaa açıklık var demek bi adım öndesiniz 🤗 ben Balıkesir Ayvalık’ta oturuyorum şuan.Kızımın adı ECE olacak inşlllah 😊 her seferinde alttan muayene olmak çok zorlayıcı oluyordur Emin’im herşey açısından 🙈kişisel temizlik,acı vs gibi endişeler .düşünün ki Doğuma kadar bir defa oluyor bizim 🤭