Drydrya Ben özele gidiyorum zaten en başından beri. Her doktor bir olmamakla birlikte devlet hastanesindeki doktorların tavrını ilgisizliğini çekemem hele ki şu hassas dönemimde. Bakalım artık bekleyip görücez tahmin yapıcak mı yoksa miniğim kendini saklayacak mı diye 🤓