Prenses23 benim bir kızım var o zaman sorunsuz hamilelik geçirdim ama plasenta kopmasından dolayı 20 gün erken doğdu o zaman farkedilmemişti şuan 9 yaşında çok şükür
son bir yılda iki kaybım oldu ikincisi ikizdi genetiğe gittim mhftr heterozigot ve pai1 heterozigot çıktı Hematoloji ve Kadın doğum doktorlarım düşük değerde pıhtılaşma olduğunu ama yine de coraspin ve iğne kullanmam gerektiğini söylediler coraspine hamilelik öncesi iğneye de 3+2 de hamile olduğumu öğrenir öğrenmez başladık şuan 19+0 olduk ve çok çok şükür bir sorun yok 6 gün önden gidiyoruz