Prenses23 [url=https://hizliresim.com/X8uSlz] 🩸 Genetik sonucum çıktı. Sizin kan pıhtılaşması sonucunuz neydi hatırlıyor musunuz. Şuan da pıhtılaşma var mı yok mu. Doktor problem olmadığını söyledi 2 kez boş gebelik geçirdim ..
yasemin333 Prenses23 benimki de bu şekilde karşılaştırabilirsiniz.Bana kadın doğumcum pıhtılaşma var hamile kalınca iğne kullanacaksın dedi aspirine başladım.Ama sizin bazı genlere bakışmamış
yasemin333 Prenses23 problem olmadığını söyleyen doktor genetik doktoru mu kadın doğumcun mu ve bir de özele mi gidiyorsun devlete mi? Devlettekiler gerekli görmüyormuş çünkü.Özeldekiler risk almak istemiyorlar kullandırıyorlar
EsEf Prenses23 bende de homozigot var cnm genetik doktoru önemli birşey olmadığını ama her ihtimale karşı kan sulandırıcı kullanmam gerektiğini söyledi şuan hem hap hem iğne kullanıyorum
Ngngng Prenses23 pıhtılaşma var evet bazı doktorlar bazı genlere önemsiz diyor ama hiç pıhtılaşması olmayıp kan sulandırıcı kullananlarda var hamilelikte insanın kanı pohtılaşmaya meyilli oluyormuş bildiğim kadarıyla. Benimde var pıhtılaşmam bir bo gebelik bir de düşük başlangıcı olduğu için kürtaj oldum. Sonra kan sulandırıcı kullandım çpk şükür kızım dopdu 2 aylık şuan
Prenses23 yasemin333 ya evet neden böyle bende anlamadım bazılarında fazla sonuç var. Mtfhr genleri önemsiz diyorlar. Ben napcam şimdi iki genim heterozigot
Prenses23 EsEf sizin kaybınız olmuş muydu. Tekrar hamile kalırsam ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Boş gebeliğim kan pıhtılaşmasından mi oldu acaba
yasemin333 Prenses23 benim bir kaybım oldu kalbi durdu.Bana da araştırma hastanesindeki genetik doktoru gerek yok kullanmana ama özele gidiyorsan onlar kesin verir devlete gidiyorsan gerek görmezler dedi.Özele gidiyorum doktorum kullanman gerekiyor dedi
EsEf Prenses23 evet canım bir kürtaj bir düşük bir de kimyasal gebelik var şimdi 9haftalık olduk çok şükür öğrenince hemen doktora gittim ilaç başlar diye öğrendiğim gibi iğneye hapa başladım canım
Prenses23 Ngngng ya ne güzel maşAllah Allahım inşAllah bana da nasip olur bilemedim ne yapacağımı herkes Farklı konuşunca. Sizin nasıldı gen sonucunuz bu şekilde miydi
Ngngng Prenses23 benim daha kötüydü cnm homozigot falan da var bi de daha çok gende var benim çok iyi ve garantici bi doktor bulman gerek benim doktorum öyleydi şükür sonunu gördük. Bu olayda her doktorun yaklaşımı farklı oluyor. Hamilelikten 3 ay önce coraspin başladık. Hamile kalır kalmaz da oksapar 4000 lik iğne hergün
prensesannesi_35 İlk gebeligimde 6 haftada kalp atisi durdu Benimde 2 genimde heterozigot cıktı simdiki gebeligimde coraspirin ve oksopar igne kullaniyorum cok şükür hersey yolunda bence riske atma gebe kaldığında igne kullan korkulcak bisey yok Allah in izniyle ..
Prenses23 Ngngng peki sizin bahsettiğiniz gen ve sonuçlarına göre benim sonucumu çok hafif buldukları için kullanmana gerek yok demiş olabilirler mi
Ngngng Prenses23 büyük ihtimalle. Zaten c harfiyle başlayan varya yanlış hatırlamıyorsam o folik asit metabolizmasıyla alakalı onun eksikliğimden sanırım. Mesela benim o gende de vardı hamilelike folik asidi hamilelikten önce 3 ay ve hamileliğin 3. Ayına kadar kullandırıyorlar ama benim doktorum doğurana kadar kullandırdı folik asidi. Folbiol yazmıştı
Ngngng Prenses23 ayrıca 2 kez kayıp yaşadığınız için zaten kullandırmaları gerekir kan sulandırıcıyı benim o zamanki araştırmalarıma göre konuşuyorum tabiki doktorlar daha iyi bilir ama dediğim gibi bu konuda her doktorun yaklaşımı farklı
Ngngng Prenses23 bebek oluşsa bile pıhtı atarsa plasenta o zaman düşük oluyo bebeğin kalbi falan duruyo öyle okumuştum ve duydum
sinber Prenses23 doktorunu değiştirmeni tavsiye ederim bende de heterozigot var ve coraspin + iğne kullanıyorum hem Hematoloji hem de Kadın doğum doktorumun söylemesiyle
Rehile merhaba ben de Aptt 29 çıktı kan pıhtılaşmasımı var yani Dr bişey demedi 6 haftalık qebeyim 2 haftaya gel dedi kalbini duyalım diye
Prenses23 Rehile o ne oluyor canım hiç bilmiyorum. Ben iki kez kaybedince genetk test yaptırdım bu sonuç o sonuç. Sizin dediğiniz hakkında hiç bilgim yok
Prenses23 Ngngng şuan ben test yaptırdım. Onu görünce. Ve folik asit yüksek çıktı düzenli kullanmışsın bırak dedi doktor. Ama ben bırakmıyorum çünkü bu genimde zaten problem var c ile başlayan