Canevim ben de cok korkuyodum. Ozellikle vakit yaklastikca. Hele bide doguracagim gun 😅 mecburi sezaryenle dogum yaptim. O ameliyathanede korkudan tansiyonum cikti resmen. Bebegimin sesini duyabilmek icin spinal anestezi istedim. Korkudan titredigim halde, sonrasinda cekecegim agrilara ragmen minigimin sesini duyduguma degdi. Hepsi gecip gidiyo evladina kavusunca ne agrisi ne korkusu kalmiyo. Ameliyattan sonra 2-3 saat titredim kendimi kasmaktan. Ama bebegime baktikca sukredip agladim dunyanin en muhtesem duygusu. Korkular cok normal ama hepsi unutuluyo. 🥰
- bel fitigi olanlara kesinlikle spinal epidural onermiyolar, bilgi 🙏🏻 cunku sonrasinda korkunc omurga agrilari oluyo. Ne boyun ne bas ne sirt… agrimayan uzvum kalmadi. Tecrubeyle sabit.